MB Herfsthockeykamp met Lidewij Welten

Inmiddels is het hockeyseizoen alweer een tijdje volop bezig. Ondertussen vallen overal de blaadjes van de bomen en wordt het, ondanks het lekker weer, echt herfst. En daarbij staat de herfstvakantie ook weer bijna voor de deur. Ook wij hebben weer een aantal leuke activiteiten in de vakantie om lekker te blijven hockey-en. De MB Hockeyschool heeft dit jaar 2 tweedaagse hockeykampen, één bij MHV DVS in Waalre en één bij HV Hockeer in Cadier en Keer.

Tijdens deze herfstkampen van de MB Hockeyschool zal bovendien Lidewij Welten (Wereldkampioen en Olympisch kampioen) hockeytrainingen verzorgen. Op beide locaties zal zij de jongens en meiden uitdagen, samen met onze (zoals u van ons gewend bent) toptrainers.

MB HerfstHockeyKampen
Het eerste kamp vind plaats bij MHV DVS  in Waalre (nabij Eindhoven) op maandag 15 en dinsdag 16 oktober a.s.
Het hockeykamp bij HV Hockeer is op donderdag 18 en vrijdag 19 oktober in Cadier en Keer.

De kosten voor deze twee-daagse kampen (zonder overnachting) zijn € 185,-. Alle deelnemers ontvangen bovendien een T-shirt en een bidon. Wacht niet te lang met inschrijven zodat je verzekerd bent van een plek.
Je kan je hier nog inschrijven.

Geschreven door: