MB Hockeyschool en Fellows promotie

Ook tijdens de hockeykampen in de meivakantie werden wij weer ondersteund door Fellows Promotie. Zij verzorgde ook deze keer weer de bedrukking van de T-shirts en de bidons die de jongens en meiden ontvingen. In Fellows hebben wij al een geruime tijd een partner gevonden die ons promotiemateriaal de uitstraling geeft die bij ons past. Fellows levert hoogwaardig drukwerk, kundig advies gebaseerd op jarenlange ervaring en biedt ondersteuning in het creatieve aspect van het ontwerp. Fellows verzorgt voor de MB Hockeyschool het drukwerk van onder meer onze bidons, T-shirts, hoodies, zweetbandjes en tassen. Hierdoor kunnen wij ook naar buiten toe de kwaliteit uitstralen die we op het hockeyveld al jaren weten waar te maken.

Geschreven door: